סקרים, אחוזים וחכמת ההמונים - איפה אתם?
התבשרנו שפייסבוק החזירה את הפיצ’ר הנהדר שמאפשר לנו לעשות סקרים מתוך העמוד העסקי שלנו.

By Nissim Amar
למה? אם כבר שאלתם תמשיכו לקרוא ותגלו למה סקרים יכולים לעזור לכם עם הלקוחותש שלכם.
פונקציה זו תוכל לשמש אותנו רבות – ניתן בעזרת סקרים להעלות באופן מצוין את האינטראקציה בעמוד ואת השתתפות האוהדים, היא ידועה כ- וויראלית באופן יחסי ותיתן לנו לקבל מידע מהגולשים בזמן אמת.
קחו לדוגמה עסק של קוסמטיקה שמעלה סקר המעניק לגולשות שלו לבחור עבור איזה מוצר הן ירצו לקבל 10% הנחה.
או ספא שרוצה להעניק ללקוחות שלו הנחה עבור טיפול מסויים והוא מתלבט בין שני טיפולים. בקיצור, הבנתם.
למעשה, אפשר לקבל באמצעות הפיצ’ר הנחמד הזה תשובות לכל שאלה שתעלה לבעל העסק ורוצה לדעת מה הלקוחות שלו מעדיפים. כן, כן, פייסבוק פיתחו מוצר יעיל שנותן ערך אמיתי והחליטו שהוא מספיק טוב להם.
נכון לעכשיו אין אפשרות לקדם סקרים מתוך העמוד כמודעה ממומנת מה שאומר שהפוסט ישאר אורגני.
אתם חושבים שפייסבוק השתמשו בכלי הנהדר הזה ועשו סקר כדי לבדוק האם הפיצ’ר הזה יעיל או לא?
פוסט קצר ומשמח…
נסים אמאר
מנכ”ל – Dmarketing
נייד – 050-8486566
Nissim@dmarketing.co.il
צרו קשר ותיהנו מלקוחות חדשים…