Dmarketing

כמה פעמים ביום הישראלי הממוצע משחרר את הסמארטפון שלו מנעילה?

רוצים לדעת כמה אתם מכורים לסמארטפון שלכם?
עכשיו תדעו אם אתם מעל/מתחת לממוצע הישראלי שמשחרר את הסמארטפון שלו מנעילה…

By Nissim Amar

אם אתם רוצים לקבל את התשובה אתם יכולים לגשת ישירות לסוף הכתבה.
אם בא לכם להעשיר קצת את הידע שלכם אתם יכולים לקרוא את המאמר ולהבין את יתרונות הפרסום באינטרנט ואולי לקבל תשובות לשאלות שסיקרנו אתכם…

אז מה היתרונות בפרסום העסק שלכם במדיות החברתיות ובמנועי החיפוש?

ראשית כל נתחיל בלקוחות, כל הגולשים הם בעצם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. היתרון, כולם מחוברים, שלא נאמר מכורים דרך הסמארטפון, המחשב או הטאבלט (כ-50% מכלל החיפושים מתבצעים מהסמארטפון) בדיוק בגלל זה חשוב שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי שמתאים את עצמו לגודלי מסך שונים ומשתנה לפי מידות המסך באופן שלא פוגע בחוויית המשתמש.
על מנת שנתחיל להבין את יתרונות הפרסום צריך להתייחס לצורך של הגולשים, כל צורך מתחיל בחוסר ידע ושאלות שמובילות למילות מפתח המשמשות אותם במנועי החיפוש כמו: "מסעדה בראשון לציון", "בית מלון בנתניה", "כמה עולה מחשב נייד" ועוד אין סוף דוגמאות. צריכת המדיה גדלה בשנים האחרונות ב- 500% ו- 9 מתוך 10 ישראלים העידו שהם מתחברים לאינטרנט באופן שוטף ללא הבדל גילאים.

מה שחשבתם, רק הפוך…

בעבר כח הפרסום היה שייך לטלוויזיה אך כללי המשחק השתנו, היום רואים בבירור שהטלוויזיה נחלשת אל מול האינטרנט בעיקר בדור הצעיר בגלל שאינם מסוגלים לבהות רק במסך אחד. לכל הסקפטים, כמה אנשים אתם מכירים שלא פותחים את הסמארטפון בפרסומות או אפילו באמצע תכנית?… (מישהו אמר בעיות קשב?)

גולשים רבים מוצאים עניין רב בסרטונים, אפשר לראות אפילו שפייסבוק הוסיפה בשנה האחרונה פיד נפרד לסרטונים, זהו כלי נהדר לשיווק באינטרנט.
סרטון ויראלי יכול לגרוף אחריו מדינה שלמה כמו: "גשם גשם מטפטף, גשם גשם מטפטף, לי קנו מעיל חדש ומחר אותו…” – עכשיו תפסיקו לשיר ותחזרו לקרוא (חפשו בגוגל בעיות שקב וכירוז).
84% מהישראלים העידו כי הם מבקרים לפחות פעם בחודש ביוטיוב וזמן הצפייה עלה בשנה האחרונה בכ- 50% ובאופן לא מפתיע, דרך הסמארטפון.
58% צופים בסרטונים של עד 5 דקות או קצרים יותר, מה שאומר שכדאי להתכונן כראוי להכנת סרטון עם תוכן איכותי, עריכה מקצועית והעברת המסר בצורה ברורה וישירה.
נכון לחודש מאי 2018, יוטיוב הוא האתר השני הנצפה ביותר באינטרנט ברחבי העולם, וכן השלישי הנצפה ביותר בישראל!

חשוב לזכור ש- 40% מצופי הוידאו בסמארטפון מבקרים בסופו של דבר באתר או בחנות כתוצאה מהצפיה. חשוב להעלות סרטון איכותי ליוטיוב לאו דווקא כדי לייצר מכירות אלא לייצר ביקוש לעסק שלכם הרבה לפני תהליך המכירה!
הנה נתון משמח שיבהיר לכם כמה כללי המשחק משתנים לטובת האינטרנט (חודשי):
2.7M – יוטיוב
2.39M – קשת
2.6M – רשת
2.54M – ערוץ 10

יתרונות הפרסום ביוטיוב:

1. חשיפה גדולה בתקציב יחסית נמוך מאוד.
2.דרך חדשה לספר את סיפור העסק שלכם ולהניע את הקהל שלכם לפעולה בדרך קלה יותר – קישור מתחת לסרטון.
3. שליטה, מדידה ומעקב אחר כל קמפיין.
4. שמירת הקהלים (רימרקטינג).

הרשת במספרים:

בואו נעבור קצת למספרים, בשנה האחרונה אפשר לראות עליה של 20% ביקורים באתרים מ הסמארטפון אך לעומת זאת 18% ירידה בזמן הביקור, אתם שואלים למה? בגלל שאחוזי ההמרות עלו ב -21%. מה שאומר שהגולשים יודעים בדיוק מה הם מחפשים והתפקיד שלנו הוא להביא להם את זה לפרצוף הכי מהר שאפשר ולא דרך פרסומות או כתבות שלא מעניינות אותם.

60% מכלל החיפושים מקשר ישירות בין הגולש לבית העסק, נתון זה נמצא בעליה מתמדת מהסיבה שיותר ויותר עסקים מבינים את הצורך באתר אינטרנט ובקידומו במנועי החיפוש. גוגל מעודדת פרסום עסקים באופן ישיר ופחות אתרי פורטל המציעים סוגים רבים של עסקים.

חשוב לתחזק נכון את האתר ולבדוק באופן שוטף את זמן התגובה, זמן טעינה (50% העידו שינטשו בגלל זמן טעינה ארוך), תאימות לסמארטפון בכל הדפים ותפקודו התקין של האתר בזמן אמת. זאת על מנת שנבטיח שכל גולש שנכנס אלינו לאתר יקבל את מבוקשו גם דרך המחשב, הטאבלט וכמובן הסמארטפון שכל כך חביב עליו. 52% מהגולשים העידו שהם נתקלים בבעיה דרך הסמארטפון ו- 30% מתוכם ינטשו ויעברו לאתר אחר!
זמן הטעינה התקין – פחות מ- 3 שניות ועשרות אחוזים לטובת כל שניה בזמן טעינת האתר.
חבל על כל גולש…

מה אנשים חיפשו הכי הרבה בשנת 2018?

עשרת הגדולים:
1) מונדיאל
2) האח הגדול
3) כאן 11
4) ענבל אור
5) נטע ברזילי
6) פאודה עונה 2
7) בשבילה גיבורים עפים
8) בית הנייר
9) שבאבניקים
10) Fortnite

סרטון קצר של גוגל ואז התשובה:

כמו שהבטחנו, התשובה היא כ- 150 פעמים ביום הישראלים משחררים את הסמארטפון שלהם מנעילה!

אז אם אתם שואלים את עצמכם איך מגיעים לקהל הנכון ברגעים בנכונים?
האם כדאי לפרסם את האתר או עדיף לעבוד עם דף נחיתה בקמפיין רימרקטינג?
מתי הלקוחות הכי צריכים אותנו?
אל תישארו מאחור, צרו איתנו קשר כבר עכשיו ונדאג שהעסק שלכם יהנה מכל היתרונות שנמצאים בשיווק ופרסום ברחבי האינטרנט.

נסים אמאר
מנכ"ל – Dmarketing
נייד – 050-8486566
Nissim@dmarketing.co.il

צרו קשר ותתחילו ליהנות מלקוחות חדשים…

שם מלא

אימייל

נושא

תוכן המודעה